יום שבת, 16 באוקטובר 2010

התאהבות

את השקוהאצ'י פגשתי לראשונה אצל חבר, הוא אפילו לא היה בבית אז. הוקסמתי מהכלי, לא הצלחתי להוציא ממנו צליל למרות הוותק רב השנים שלי בנגינת חליל צד.
הוא השאיל לי את החליל (שהיה משהו שחבר משוויץ הכין לו, נחמד אבל רחוק מלהיות מקצועי)
משם התחלתי לחקור ולחפש חומר על השקוהאצ'י דרך זה התחלתי להגיע גם לחומרים (באינטרנט) שעוסקים בבניית השקוהאצ'י וכך התחלתי לבנות את החלילים שלי.
לאט לאט למדתי עוד ועוד מהנסיון וקראתי עוד חומר, התכתבתי והתייעצתי עם אנשים שונים ובוני חלילים מרחבי העולם. התחלתי לבנות ולקנות כלי עבודה לחלילים ולהתפתח ביכולות שלי. במקביל גם התחלתי ללמוד אצל מורה נגינת שקוהאצ'י מסורתית.


כיום אני סטודנט לעיצוב תעשייתי בבצלאל, הלימודים לוקחים ממני אצת רוב הזמן, אבל בין לבין, בחופשת סמסטר הקיץ בחופשים ובסופשים בניית השקוהאצ'י נשאר עיסוק מרכזי.

אני מנגן עליו יום יום..

מצורפות כמה תמונות מסטודיו העבודה שלי




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה