יום ראשון, 9 ביוני 2013

חדשות והתקדמויות



זמן רב עבר מאז הפרסום האחרון שלי בבלוג, אבל אני ממשיך לנגן וליצור.
הספקתי להיות בחילופי סטודנטים בקוריאה, ללמוד רבות על מזרח אסיה מהחוויה המדהימה הזו, וגם לקנות כלי עבודה ולקת אורושי חדשים בשביל החלילים.

לפני חצי שנה בערך השתתפתי בקונצרט קטן כחלק מאירוע התרמה למוזיאון ישראל וילפריד שבקיבוץ הזורע.
אני ניגנתי על שקוהאצ'י ביחד עם חברי איסאו שניגן על קוטו (נבל יפני). מצורפת הקלטה של אחד הקטעים מהקונצרט.

בנוסף אני יכול לספר שאמן שקוהאצ'י מאוד רציני עבר לגור בארץ (במרכז) ומתכנן להתחיל ללמד לקראת הסתיו. אני מצפה לכך מאוד וכמובן אפרסם כאן עוד פרטים לכשיהיה רלוונטי.

בברכת RO.
נשתמע שוב בקרוב.

2 תגובות:

  1. שלום
    אני מחפשת נגן שקוהצ'י לפתיחת תערוכה של מאיירת יפנית האם אתה יכול לעזור לי?
    תודה
    כוכי

    השבמחק
  2. שלום איתמר
    אשמח שתצור איתי קשר בטלפון
    0525361635
    תודה ויום טוב
    ירדן

    השבמחק